Wave IP

Systémy Wave IP společnosti Vertical Communications představují firemní telekomunikační řešení, které pomáhá zlepšovat produktivitu zaměstnanců a zároveň snižovat provozní náklady v oblasti komunikací. Uplatnění najdou jak v malých firmách, tak ve velkých společnostem s mnoha pobočkami. Systémy Wave IP spojují klientské a serverové aplikace s hlasovou komunikací v jeden celek, který je snadné implementovat, spravovat i ovládat.

Vlastnosti systému

Architektura Applications Inside

Wave IP 500 - specifikace, koncová zařízení

Wave IP 2500 - specifikace, koncová zařízení

Systém Wave IP nabízí stavebnicový design, unikátní architekturu Application Inside, širokou škálu podporovaných koncových zařízení a výkonné manažerské nástroje pro firmy všech velikostí, jednotlivé pobočky i centrály velkých společností. Architektura Applications Inside systému Wave IP nabízí široké portfolio komunikačních aplikací, včetně již několikrát oceněné aplikace ViewPoint Desktop Klient, aplikace Wave API, která umí propojit aplikaci ViewPoint s dalšími firemními aplikacemi (účetní software, CRM apod.), nebo aplikace Wave Contact Center, která dokáže přeměnit oddělení služeb pro klienty na efektivní a výkonné kontaktní centrum. Komunikační systémy Wave IP - byly již několikrát oceněny odbornými periodiky např. titul Product of the Year 2009 a 2010 udělený časopisem Unified Communications Magazine, titul 2010 Leadership Award udělený časopisem Next Generation Networks nebo ocenění 2011 TMC Labs Innovation Award.


„Po zavedení systému Wave IP se produktivita společnosti zvýšila o 15 - 20%. Účty za telefonování se snížily o polovinu, systém Wave IP se prostě sám zaplatí. A aplikace ViewPoint je super. Nechápu, jak jsme bez ní mohli doteď žít.“
Hershel Rosenberg, Voice Tech Systems, Inc.


Nižší náklady

  • WaveIP 2500Společnosti využívající SIP trunk mohou v porovnání se společnostmi využívajícími tradiční PSTN trunky ušetřit 30 - 50% měsíčních výdajů za telefonní účty.
  • Systém podporuje velké množství běžných analogových přístrojů a standardních IP telefonů a je plně kompatibilní s telefonními přístroji společností Vodavi a Comdial.
  • Na to, abyste využili všech výhod VoIP, nemusíte upgradovat celou firemní síť. Systém Wave IP totiž může být používán jako digitální, analogový, hybridní nebo VoIP systém.
  • Systém Wave IP umožňuje správu pomocí webového rozhraní včetně vzdáleného přístupu. Rozhraní Wave Global Administrator má více než 50 apletů pro nastavení systému, uživatelského rozhraní, diagnostiku, licencování, správu výstrah a upozornění atd.

Vyšší produktivita

  • WaveIP 500Pomocí jednoduchého a intuitivního rozhraní vyberete tu nejdůležitější hlasovou zprávu a jednoduše k ní přidáte poznámky. Označíte vybrané části zprávy, jako jsou telefonní číslo a číslo objednávky, což následně umožní rychlé vyhledání důležitých informací.
  • Díky aplikaci ViewPoint budete hovory vyřizovat rychleji a efektivněji.
  • Pro záznam příchozího nebo odchozího hovoru jednoduše kliknete v aplikaci ViewPoint na nahrávací tlačítko nebo nastavíte systém tak, aby automaticky nahrával všechny hovory. Navíc můžete k záznamu přidat psané poznámky nebo nahrát komentář a označit nejdůležitější části pro budoucí vyhledávání.
  • Jednoduše nahrajete a pošlete hlasovou zprávu vybraným skupinám příjemců nebo všem příjemcům v konkrétní firmě. Tato funkce umožňuje rychlé doručení bezodkladných a naléhavých zpráv.
  • Vytvoříte si různá hlasová přivítání a nastavíte přesměrování hovorů tak, aby byl každý hovor vyřízen bez zbytečné prodlevy tím správným zaměstnancem nebo oddělením. Vybraným klientům a partnerům lze přidělit VIP status.
  • Funkce přesměrování hovoru „follow-me“ zajistí, že zaměstnanec, který je často mimo kancelář a má více telefonních linek, je stále dostupný na jednom telefonním čísle a současně má k dispozici všechny funkce systému ViewPoint.

 

Architektura Applications Inside

Systém Wave IP používá unikátní architekturu Applications Inside, což v porovnání s dalšími systémy představuje velkou výhodu. Každý systém Wave IP totiž obsahuje úplné portfolio aplikací a klient si pouze vybírá funkce, které v danou dobu potřebuje. Ostatní systémy sice také umožňují přidávání dalších hlasových aplikací, ale většinou vyžadují další servery nebo zařízení, nemluvě o dlouhé době pro zprovoznění nových aplikací a tím pádem negativním vlivu na obchodní činnost firmy.

Základní aplikace, jako jsou Auto Attendant (automatická spojovatelka), Call Recording (záznam hovorů) nebo Unified Messaging (správa emailů a zpráv hlasové pošty prostřednictvím jednotného rozhraní), jsou dostupné v ceně systému. Rovněž klientská aplikace Wave ViewPoint, je dostupná v základní konfiguraci systému Wave IP.

  • ViewPoint Desktop Call Management - Aplikace, která umožňuje snadnou správu příchozích hovorů a kontaktů pomocí funkce „drag-and-drop“. Systém ViewPoint nabízí import kontaktů z adresáře Microsoft Outlook, a umožňuje tak zjednodušit vyhledávání telefonních čísel. Systém dále umožňuje přidávat a sdílet poznámky k jednotlivým hovorům a označovat důležité části hlasových zpráv.
  • Visual Voicemail - Jednoduchá správa hlasové schránky pomocí aplikace ViewPoint. Podporuje až 1000 samostatných hlasových schránek.
  • Unified Messaging - Umožňuje spravovat emaily a zprávy hlasové pošty prostřednictvím jednotného rozhraní (např. Microsoft Outlook).
  • Presence Management - Pomocí přehledného rozhraní zjistíte, jestli má konkrétní kontakt (např. kolega) jednání, je na schůzce, s někým hovoří nebo je na cestě, ještě před tím, než ho zavoláte nebo mu přesměrujete hovor.
  • Call Recording - Všechny hovory nebo pouze hovory vybrané podle určitých kritérií lze nahrávat, opatřovat poznámkami a označovat vybrané části.
  • Auto Attendant – Umožňuje efektivní a rychlé vyřizování hovorů. Hovor je vždy přesměrován na toho správného zaměstnance nebo firemní oddělení.
  • Wave Global Administrator - Nástroj, který umožňuje prostřednictvím webového rozhraní jednoduše spravovat celý systém Wave IP, včetně diagnostických a monitorovacích funkcí.
  • Wave Client API – Pomocí komplexního API rozhraní lze propojit systém ViewPoint s dalšími aplikacemi jiných výrobců (např. CRM, účetní, pohostinské, lékárenské softwary a další).

Kromě základních aplikací existují ještě volitelné doplňkové aplikace. Ty jsou v systému Wave IP předinstalovány a připraveny k použití, a po zakoupení tak mohou být kdykoli snadno aktivovány. 30ti denní zkušební doba navíc dovoluje vyzkoušet si tyto aplikace zdarma ještě před tím, než si je klient zakoupí.

  • Wave Call Classifier - Automaticky vyhodnocuje a třídí v reálném čase příchozí hovory v závislosti na informacích o volajícím.
  • Wave Contact Center & Reporter - Aplikace vhodná pro jakékoliv firemní oddělení, které přichází do styku s klienty, tzn. obchodní oddělení, technická podpora, reklamační oddělení nebo klientský servis. Zaměstnanci využívající tuto aplikaci se mohou nacházet kdekoli, kde je internetové připojení, a všichni přitom mají k dispozici stejnou aplikaci i data. Systém dokáže pomocí přesměrování a řazení hovoru uvnitř organizace optimalizovat vytížení příslušných zaměstnanců, a maximalizovat tak spokojenost volajících. Součástí této aplikace jsou rovněž pokročilé monitorovací a oznamovací funkce.
  • Wave Voice Server - Plně integrovatelný hlasový server umožňuje vyvíjet a využívat samoobslužné aplikace, které přispívají k rozvoji společnosti a upevnění vztahu s klienty. V závislosti na potřebách společnosti je možné vytvářet vlastní soubory pokročilých hlasových aplikací.
  • WaveNet - Robustní řešení propojení více poboček. Prostřednictvím aplikace WaveNet lze s využitím datové sítě (např. internetu) velmi snadno a efektivně propojit až stovky zařízení Wave IP.  

 

Wave IP 500 - specifikace, koncová zařízení

Systém Wave IP 500 je určen pro menší firmy nebo pobočky s podporou až 50 uživatelů.
Produktový list zařízení »

Wave IP 2500 - specifikace, koncová zařízení

Systém Wave IP 2500 je určen pro střední a velké firmy s podporou až 500 uživatelů.
Produktový list zařízení »